torsdag 30. mai 2013

Giveaway

Endelig er sommeren kommet for fullt i Trondheim. 
(bank i bordet) ;)

Humøret er på topp og vi vil gjerne glede våre lesere med en sommerlig giveaway.
Vi skal lodde ut to pk med retro sugerør av papir.

Hvilken har DU lyst på?
Det du trenger og gjøre er:

1. Legg igjen en kommentar på dette innlegget
Skriv også hvilke farger du kunne tenkt deg.
Turkis & rosa eller blå & rosa.

2. Del bildet på bloggen din, enten i sidebaren eller i et innlegg.
 Link tilbake til dette innlegget.

3. Legg deg gjerne til som følger av bloggen vår
Men dette er ikke et krav for og vinne. ;)




Vinnnere trekkes 20 juni! 
Hilsen Babyshowerpikene 
Kjerstin og Ragnhild 

:)


10 kommentarer:

  1. Så fine sugerør. Jeg er med.
    Rosa og Turkis.
    Gerd@gmail.com

    SvarSlett
  2. Herlig! Ønsker meg rosa og lyseblå.
    Følger fra før.

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  3. Dei er jo så søte:) rosa og blå!

    Sjekk gjerne ut mine giveaway på bloggen:)

    Nyt kvelden:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Hei
    Ønsker meg rosa
    mcgraw@rognan.net

    SvarSlett
  5. Hei hei, jeg er med vetdu, skal jo bake masse i sommer og med disse til cake pops er vel ikke bedre ;) Jeg deler og kommenterer, hehe.
    Jeg ville gjerne hatt Rosa og turkis :)

    SvarSlett
  6. Hoppsann! :)

    Jeg deltar gjerne på deres Give-Away.
    Om jeg skulle være så heldig å vinne, vil jeg gjerne ha rosa og blå.

    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne være med på trekningen :)
    Håper på rosa/turkis :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  8. Så nydelige! Jeg er med og vinner gjerne blå og rosa!
    http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/06/vinn-sugerr.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  9. andrea.hjeldnes@hotmail.com

    -Andrea

    SvarSlett
  10. 1 lodd på meg....
    Likte blå og rosa godt jeg.

    Mvh Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett